جرگه:جویباری

Wikipedia جي

درصورتی که شما یکی از اهالی جویبار هستید، متن زیر را به جویباری ترجمه نمایید (کلمات را همانطور که ادا میکنید بنویسید) و سپس با رفتن به بخش ویرایش این نوشته، آنرا جایگزین نمایید.

اینج دانشنامه ی آزاد ویکیپدیا هسته. اینتا دانشنامه با استفاده از دانش آدمای مختلف به وجود بیمو و ونه معنی این هسته که هر کسی بتونه این دانشنامه دله شریک باوه و شه دونسته ها ره را در اختیار دیگران قرار هاده. شما هم بتوننی به عنوان یکی از توسعه دهندگان دانشنامه ویکیپدیا با دیگران همکاری هاکنین. اگه اتا کمه فکر هاکنین، متوجه بوننی که شما هم دارای اطلاعاتی هستنی؛ اطلاعاتی در زمینه شه محل زندگی ، کار خاصّی که بلدنی و یا مثل اینکه بتوننی به زیاد هکردن این دانشنامه کمک هکنین. همکاری در این سایت وسه احتیاج به پر کردن فرم خاص و یا عضویت نیه؛ شما به راحتی بتوننی با کلیک بر روی گزینه "ویرایش" در بالای هر مقاله ونه دله مطالب اضافه هکنین.

اگر شما جویباری سخن میگویید، میتوانید همانگونه که سخن میگویید بنویسید و در گسترش مقالات کمک کنید. این صفحه که آن را میخوانید برای در کنار هم قرار دادن مقالاتی است که متن آنها به جویباری نوشته شده اند. اگر میخواهید مقاله ای که در آن جویباری نوشته شده است، در این صفحه نمایش داده شود، در انتهای مقاله این کد [[رده:جویباری]] را کپی کنید و اگر مقالات شما در یک موضوع خاص، مانند درخت، زیاد باشند میتوانید آن را به صورت [[رده:جویباری-درخت]] در انتهای مقاله کپی کنید و سپس آنرا به این صفحه پیوند بزنید.

در این دانشنامه امکانات فراوانی وجود دارد که با گذر زمان با آنها آشنا خواهید شد و در صورتی که پرسشی دارید میتوانید در بخش گفتگوی صفحه اصلی آنرا مطرح نمایید و دوستان تان به شما جواب خواهند داد.

این رده در حال حاضر حاوی هیچ صفحه یا پرونده‌ای نیست.