کارگيرˇ گب:Iroony

Page contents not supported in other languages.
Wikipedia جي

درباره یک کاربر[دچينواچين]

سلام

امین اینکه میگی زیاد وارد نیستی به نظرم قابل قبول نیست. فکر می کنم خودت عمدا نمیخوای کمک کنی. وگرنه دو خط حاضر آماده فقط یک کپی پیست کنی کاری برات نداره. اما به نظرم خودت هم زیاد از این ترول و چند هزارتا زاپاسش بدت نمیاد.

Complect89

مثل این اکانتش و هزارتا اکانت دیگه اش که از 15 سال قبل تو صفحه بحثت سره کارت گذاشتن و هر مه و هر سال با صدتا زاپاس از مقاله ترکهای همدان تا ترکهای خلج و غیره و ذالک وقت و اعصابتو تلف کردن.

اما حاضر نیستی دوتا گزارش حاضر و آماده من را برای مدیران بفرستی که تکلیفش معلوم بشه.

اما همون ترولی که فکر میکنی اون نیست در ویکی کامونز و متاویکی خودشو لو داد. دوباره رفت سراغ هاکان (مدیر ترکیه ای) کاری که 4 سال قبل با اکانت بالچیش کرده بود. این حساب 1 ماه بعد بلاک شدن ریترنجی بسته شد. که گفته بودی چقدر ازش بدت میاد (اینو که یادته کجا گفته بودی و هیچکس جز من نمیدونست البته احتمالا ازین به بعد میدونه چون ترول عادت به فضولی داره و مثل چی میسوزه این ترول احمق) و در نهایت با تلاش من بلاک شد.


ضمنا کاربر بعد اینکه در تام نتیجه گرفت نبح ساخته. دقیقا همون مقالاتی که قبلا با زاپاس هاش ترولینگ کرده رو ترولینگ مجدد کرده.

اینکه کاربر ترکیه ای رو میشناسه هم از دستپاچگیشه که خودشو اینجوری لو داد:

https://meta.wikimedia.org/wiki/Special:Contributions/Mr,p_bal%C3%A7i

https://meta.wikimedia.org/wiki/Special:Contributions/Liesuon

حیلی جالبه که این ترول با 4 ماه عمر کاربری دقیقا میدونه پیش چه کسی باید بره.

طرف با عمر کاربری 4 ماهه هم متاویکی بلده هم تام هم دبک هم نبح هم تمام مدیران را کامل میشناسه هم مقاله میسازه و ترجمه میکنه حرفه ای هم با صدتا زاپاس روی اون مقاله میاد. به نظرم خودت هم با این ترول پانترک همفکر شدی که کمک نمیکنی وگرنه اینکه دوتا گزارش منو کپی پیست کنی بلد بودن نمیخاد و از نظر من بهانه است.

اگر خلاف اینه برات میفرستم تو هم کپی پیست کن وگرنه که همه چی دیگه به من روشن میشه و معلومه که واقعا تمایل نداری یک کمک کوچک در حد یک کپی پیست سی ثانیه ای بکنی و من حداقل برام مشخص بشه.

سلام بهم ایمیل بده.