جرگه:آملی

Wikipedia جي

درصورتی که شمه یکی از اهالی آمل هستنی، متن زیر را به آملی ترجمه هاكنين (کلمات را همونجوری که ادا کننی بنویسین) و سپس با رفتن به بخش ویرایش این نوشته، آنرا جایگزین هاكنين. == اتا برار! ==

اینجه دانشنامه ی آزاد ویکیپدیا هسه. این دانشنامه با استفاده از دانش افراد مختلف به وجود بمواِ و به این معنی هسه كه هر کس كه خانه بتونه در این دانشنامه سهیم بووشه و شه دونستنی ها ر ِ در اختیار دیگران قرار هاده. شمه نیزبتوننی به عنوان اته نفر از توسعه دهندگان دانشنامه ویکیپدیا با دیگران همکاری هاكنين. اگر کمي فكر هاكنين، متوجه بونني که شما نیزاطلاعاتی داينني ؛ اطلاعاتی در زمینه شه محل زندگی ، کار خاصّی که بلدنی و یا مانند وشون ، که بتونين به گسترش این دانشنامه کمک هاكنين. برای همکاری در این سایت احتیاج به پرهاكردن فرم خاص و یا عضویت نيه؛ شما به راحتی بتوننی با کلیک بر روی گزینه "ویرایش" در بالای هر مقاله به مطالب درون اونتا اضافه هاكنين.

اگر شما آملی سخن گنني، بتوننی همانگونه که سخن گنني بنویسین و در گسترش مقالات کمک هاکنین. این صفحه که وره خوننی برای در کنار هم قرار هدائنه مقالاتی هسه که متن آنها به آملی بنويشت بيننه. اگر خاننی مقاله ای که در آن آملی بنويشته، در این صفحه بنويشت بوه،وسه در انتهای مقاله این کد [[رده:آملی]] را کپی هاكنید و اگر مقالات شما در یک موضوع خاص، مانند دار(درخت)، زیاد باشند بتوننی وره به صورت [[رده:آملی-درخت]] در انتهای مقاله کپی ها کنین و سپس آنرا به این صفحه پیوند بزنین.

در این دانشنامه امکانات فراوانی وجود داينه که با گذر زمان با آنها آشنابونني و در صورتی که پرسشی داینني بتوننی در بخش گفتگوی صفحه اصلی، شه سوال ره مطرح هاكنين و شمه رفقون شمه جوابه هادن.


[[رده:آملی]]

این رده در حال حاضر حاوی هیچ صفحه یا پرونده‌ای نیست.