تیلیفون همراه

Wikipedia جي
(مسير عوضاؤدن موبایل أجي)

تیلیفن همراه یا موبایل تیلیفن (به انگلیسی: Mobile Phone) که اونه موبایل هم گیدی ، ایته شخصی وسیلهٔ ایسه و قابل حمل گودن برای ارتباط مخابراتی .

برای ایستفاده از تیلیفن همراه باید او کسی که ایستفاده کونه که اونه مشترک گیدی ، به ایته مخابراتی شبکهٔ موتصل ببه. برای ان که به شبکه اتصال پیدا کونه باید ایته حیساب اشتراک تیلیفون همراه در ایته از سرویس دهندگان ورجه (اپراتور) خوره بازا کونه. و هر تیلیفن همراه مشترک معمولاً تانه با خو گوشی ، ایته ارتباط تیلیفونی با اوشانی که تیلیفون ثابت یا همراه داریدی در هر جایه زمین (به شرطی که مشترک او سرویس در او نوقطه ببه) برقرارا کونه.


همراه گوشی[دچينواچين]

منظور از همراه گوشی (موبایل گوشی ) ایته وسیله ایسه که برای اتصال به تیلیفن همراه شبکهٔ به کار شه. ا وسیله که خوره نسلان گوناگونی داره توسط شرکتان سازنده تولید به و به فروش رسه. برخی از پیله شرکتان تولیدکنندیه گوشی در دونیا:

در موبایل میئن معمولاً ایته مجموعه نرم‎افزار یا سیستم عامل برای کونترل سخت‎افزار به کار بریدی و اونه جانبی برنامان توسط سیستم عامل به اجرا در ایه. ایته از سیستم عامل‌های معروف برای موبایلان ،سیستم عامل سیمبیان (Symbian) ایسه.


معروف ترین سیستم عامل‌های تلفن همراه[دچينواچين]