فاىل:Cannes 2015 43.jpg

Page contents not supported in other languages.
Wikipedia جي

أصلˇ فاىل(۵۸۵ × ۸۰۰ پیکسل، فاىلˇ واويراز: ۵۸ کیلوبایت، نوع MIME فاىل: image/jpeg)

اي فاىل ویکی‌انبار مئن دره ؤ شاىد باخيˇ پؤرؤژه'نˇ مئنأني کاراىته بۊبۊن. فاىلˇ تؤضيحاتˇ ولگ، اؤرهˇ مئنˇ تؤضيحات اي جير نۊشؤن بدأره.

فيچالسه

گب
Français : George Miller, Charlize Theron et Tom Hardy lors de la présentation de "Mad Max : Fury Road" au festival de Cannes
English: George Miller, Charlize Theron and Tom Hardy promoting "Mad Max : Fury Road" at the Cannes film festival
تاريخ
سربس شخصي أثر
چاگۊدنکس Georges Biard
جواز
(هندئه کارأىتن اي فاىلˇ جي)
VRT Wikimedia

این اثر آزاد است، و هر کسی و به هر منظوری می‌تواند از آن استفاده کند. برای استفاده از این اثر لازم نیست از کسی اجازه بگیرید، به شرط آنکه ملزومات اجازه‌نامه را که در همین صفحه ذکر شده است، رعایت کنید.

ویکی‌مدیا ایمیلی مبنی بر موافقت صاحب کپی‌رایت با انتشار اثر، تحت شرایط ذکرشده در همین صفحه دریافت کرده است. مکاتبه توسط یکی از اعضای تیم پشتیبانی بررسی شده و در بایگانی اجازه‌نامه‌ها ثبت و ضبط شده است. مکاتبه  با شمارهٔ بلیت 2012010510013998 در دسترس داوطلبان مورد اعتماد است.

سؤال‌ها دربارهٔ مکاتبهٔ بایگانی‌شده باید در تابلوی اعلانات تیم پشتیبانی مطرح شوند. پیوند بلیت: https://ticket.wikimedia.org/otrs/index.pl?Action=AgentTicketZoom&TicketNumber=2012010510013998
Find other files from the same ticket: SDC query (SPARQL)

جواز

Georges Biard، صاحب حقوق قانونی این اثر، به این وسیله آن را تحت اجازه‌نامهٔ زیر منتشر می‌کند:
w:fa:کرییتیو کامنز
تخصيص انتشار مشابه
این پرونده با اجازه‌نامهٔ کریتیو کامانز Attribution-Share Alike 3.0 سازگار نشده منتشر شده‌است.
جواز: Georges Biard
شۊمۊ تؤنين:
  • همرسؤني ئبه – برای کپی، توزیع و انتقال اثر
  • تلفيق گۊدن – برای انطباق اثر
تحت شرایط زیر:
  • تخصيص – شما باید اعتبار مربوطه را به دست آورید، پیوندی به مجوز ارائه دهید و نشان دهید که آیا تغییرات ایجاد شده‌اند یا خیر. شما ممکن است این کار را به هر روش منطقی انجام دهید، اما نه به هر شیوه‌ای که پیشنهاد می‌کند که مجوزدهنده از شما یا استفاده‌تان حمایت کند.
  • انتشار مشابه – اگر این اثر را تلفیق یا تبدیل می‌کنید، یا بر پایه‌ آن اثری دیگر خلق می‌کنید، می‌‌بایست مشارکت‌های خود را تحت مجوز یکسان یا مشابه با ا اصل آن توزیع کنید.
Personality rights اگرچه این اثر با پروانهٔ آزاد منتشر شده یا در مالکیت عمومی قرار دارد، ممکن است انسان(های) نمایش‌داده‌شده از حقوقی برخوردار باشند که استفادهٔ مجدد از اثر را در برخی موارد به صورت قانونی به کسب اجازه از صاحب عکس منوط کند. در این صورت، یک رضایت‌نامهٔ مانکن یا سایر مدارک مبتنی بر رضایت می‌تواند شما را از ادعای تخلف محافظت کند. ممکن است بارگذار بتواند به شما برای گرفتن چنین رضایت‌نامه‌ای کمک کند، هرچند موظف به انجام این کار نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر تکذیب‌نامهٔ عمومی سایت را ببینید.

عنوان

شرحی یک‌خطی از محتوای این فایل اضافه کنید
Tom Hardy (right) with George Miller and Charlize Theron on the red carpet promoting "Mad Max: Fury Road" at the Cannes Film Festival in 2015.

آیتم‌هایی که در این پرونده نمایش داده شده‌اند

توصیف‌ها فارسی

source of file انگلیسی

checksum انگلیسی

82bd9abf8295b5b1cf65f243eb163ea58f014b83

۵۹٬۱۵۴ بایت

بلندی فارسی

۸۰۰ پیکسل

عرض فارسی

۵۸۵ پیکسل

فاىلˇ تاريخ

تاريخ/زمتؤنˇ سر کيليک بکۊنين تا اۊ تاريخ/زمتˇ نۊسخه' بىنين.

تاريخ/زمتکلˇ أنگۊشتيأبعادکارگيرنظر
ألؤنˇ نۊسخه‏۵ جۊن ۲۰۱۵، ساعت ۱۹:۴۶کلˇ أنگۊشتي عکس، ‏۵ جۊن ۲۰۱۵، ساعت ۱۹:۴۶ تاريخˇ نۊسخه' جي۵۸۵ در ۸۰۰ (۵۸ کیلوبایت)JJ GeorgesUser created page with UploadWizard

اي ولگ اي تاتاىئه خال بدأ دأنه:

فاىلˇ سراسري کارأىتن

اي ويکئن اي فاىله کارأىته دأنن:

گتˇ دىتا