جرگه:رامسری

Wikipedia جي

درصورتی که شما یکی از اهالی رامسر هستید، متن زیر را به رامسری ترجمه نمایید (کلمات را همانطور که ادا میکنید بنویسید) و سپس با رفتن به بخش ویرایش این نوشته، آنرا جایگزین نمایید.

ایجه دانشنامه ی آزاد ویکیپدیا یه. ای دانشنامه با استفاده از دانش افراد مختلف به وجود بمه و اون به این معنیه که هر کسی تونه در این دانشنامه سهیم هابو و خوشته دانشه در اختیار دیگران بنه. شمه رم تونین به عنوان یکی از توسعه دهندگان دانشنامه ویکیپدیا با دیگران همکاری باکنین. اگر یه کم فکر باکنین، متوجه بونین که شمه هم اطلاعاتی دارین؛ اطلاعاتی در زمینه خوشته محل زندگی ، کار خاصّی که دانین و یا اون مسان که تونین به گسترش این دانشنامه کمک باکنین. برای همکاری در این سایت احتیاج به پر کردن فرم خاص و یا عضویت نیه؛ شمه به راحتی تونین با کلیک بر روی گزینه "ویرایش" در هر مقاله جار به مطالب درون آن اضافه هاکنین.

اگر شمه رامسری گب زنین تونین همون جوری که گب زنین بنویسین و در گسترش مقالات کمک باکنین. این صفحه که اونه خوانین برای در کنار هم قرار دادن مقالاتی هیسه که اوشان متن به رامسری بنویشت نیه . اگر خوانین مقاله ای که در اون رامسری بنویشت نیه در این صفحه نمایش داده بابو، در انتهای مقاله این کد [[رده:رامسری]] را کپی باکنین و اگر شمه مقالات در یک موضوع خاص، مانند دار، زیاد بو تونین اونو به صورت [[رده:رامسری-دار]] در انتهای مقاله کپی باکنین و بعد اونو به این صفحه پیوند بزنین.

در این دانشنامه امکانات فراوانی وجود دره که با گذر زمان اوشان همره آشنا بونین و اگه پرسشی دارین تونین در بخش گفتگوی صفحه اصلی اونه مطرح باکنین و شمه دوستان شمه جواب دنن.

www.Iran72.tk

مو دیروز چچل دم بن هسه بام.بعد یه وچه از وچه گل جوردی می پیش بمه بگوته ویکیپدیا دانی چیه؟مو بگوتم نه!بعد مره توضیح بَدَ. چچل دم کولاک تره چفته بکونه تو چندی گب بزه اگر خنه گیلکی رامسری خوب یاد بگیری باشو به آدرس: وبلاگ رامسر شهر دریا و جنگل HTTP:\\MW1.BLOGFA.COM

جيررچؤن

اي جرگه ميئن خالي اي جيرجرگه دره.

ر