جرگه:بهشهری

Wikipedia جي

اینجه دانشنومه ی آزاد ویکیپدیاهسته. این دانشنومه با استفاده از دانش افراد مختلف به وجود بیاموئه و این معنا را دنه که هر کسی تونده در این دانشنومه سهیم بوه و شه دانش ر در اختیار دیگران بیله. شما هم توندنی به عنوان اتا از توسعه دهندگان دانشنومه ویکیپدیا با دیگرون همکاری هاکونید.اگر ات کم فکر هاکنی، متوجه وونی که شما نیز اطلاعات دارنی؛ اطلاعات از شمه محل زندگی، کاری که بلدی و اینتی مسائل که توندنی به گسترش این دانشنومه کمک هاکنی. برای همکاری در اینجه احتیاج نیه فرم پر هاکنی یا عضو بوی؛ شما خله راحت توندی گزینه "ویرویش" رو که بالای هر مقاله دره کلیک هاکنی و شه مطالب ر اضافه هاکنی.


اگه شما بهشهری گپ زندنی، توندنی هر جور که صحبت کندی بنویسی تا در گسترش مقالات کمک بوه. این صفحه که خوندنی برای کنار هم قرار هدائنه مقالاتی هسته که وشونه متن به بهشهری بنویشتوئه. اگر خانی مقاله ای که ونه درون بهشهری بنویشتوئه ایجه نمایش داده بوه، آخره مقاله این کد ر اضافه هاکن و اگه شمه مقاله در یک موضوع بخصوصه، درخت واری، زیاد بواشه توندنی و ر به صورت در آخر مقاله کوپی هاکنی بعد این صفحه ج پیوند بزنی.


این دانشنومه درون امکانات فراوونی وجود دارنه که به مرور وشونجن آشنا وونی و اگر سوالی دارنی توندنی در بخش گفتگوی صفحه اصلی مطرح هاکنی تا شمه رفقا وره جواب هادن.


این رده هیچ صفحه یا پرونده ای ندارنه.

جيررچؤن

اي جرگه ميئن خالي اي جيرجرگه دره.

ب