جرگه:نکایی

Wikipedia جي

درصورتی که شما یکی از اهالی نکا هستید، متن زیر را به نکایی ترجمه نمایید (کلمات را همانطور که ادا میکنید بنویسید) و سپس با رفتن به بخش ویرایش این نوشته، آنرا جایگزین نمایید.

اینجه دانشنامه ی آزاد ویکیپدیا هسته. این دانشنامه ره آدمهای جورواجور جه درست بیه و اینتا این معنی ره دنه که هر کی بتونه این دانش نامه دله شریک بوشه

و خاش دانش ره دیگرون اختیار هم قرار هاده . شمانم  بتوننی  بقیه ی توسعه ده های واری  دیگرون جه همکاری هاکننین . اگه یتا کم فکر هاکننین متوجه وننی  که شمانم  اطلاعاتی داننی؛ اطلاعاتی در مورد محل خاش مله،کار خاصّی که بتوننی انجام هادین و یا همینان واری که بتونه گسترش این دانشنامه ره کومک هاکنه.همکاری در این سایت وسه احتیاج نیه فرم پر هاکنین یا عضو ببشین؛(بقیه رو خودتون تر جمه کننین) شما به راحتی میتوانید با کلیک بر روی گزینه "ویرایش" در بالای هر مقاله به مطالب درون آن بیفزایید.

اگر شما نکایی سخن میگویید، میتوانید همانگونه که سخن میگویید بنویسید و در گسترش مقالات کمک کنید. این صفحه که آن را میخوانید برای در کنار هم قرار دادن مقالاتی است که متن آنها به نکایی نوشته شده اند. اگر میخواهید مقاله ای که در آن نکایی نوشته شده است، در این صفحه نمایش داده شود، در انتهای مقاله این کد [[رده:نکایی]] را کپی کنید و اگر مقالات شما در یک موضوع خاص، مانند درخت، زیاد باشند میتوانید آن را به صورت [[رده:نکایی-درخت]] در انتهای مقاله کپی کنید و سپس آنرا به این صفحه پیوند بزنید.

در این دانشنامه امکانات فراوانی وجود دارد که با گذر زمان با آنها آشنا خواهید شد و در صورتی که پرسشی دارید میتوانید در بخش گفتگوی صفحه اصلی آنرا مطرح نمایید و دوستان تان به شما جواب خواهند داد.

این رده در حال حاضر حاوی هیچ صفحه یا پرونده‌ای نیست.